• دوشنبه ٢٠ مرداد ١٣٩٩-١٧:٤٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨٥٨٧
زهرا نژادبهرام در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم؛

انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر تهران هفته آینده برگزار می‌شود

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران از برگزاری چهارمین سال از انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر تهران در هفته آینده خبر داد و گفت: اقبال اعضای شورا برای انتخاب مجدد محسن هاشمی به عنوان رئیس در سال پایانی از شورای پنجم زیاد است.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران،زهرا نژادبهرام در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به زمان برگزاری  چهارمین سال از انتخابات  هیئت رئیسه شورای شهر تهران اظهار کرد: این انتخابات هفته آینده برگزار خواهد شد.

وی در رابطه با ترکیب احتمالی هیئت رئیسه شورای شهر تهران در دوره پنجم و در سال پایانی این دوره  تصریح کرد:‌ در این زمینه نمی‌توان فعلاً اظهارنظری کرد و باید منتظر زمان برگزاری انتخابات باشیم.

نژادبهرام در پاسخ به این پرسش که آیا شما به عنوان کاندیدا در انتخابات آتی هیئت رئیسه شورای شهر تهران شرکت خواهید کرد یا خیر، گفت: چنانچه اعضای شورای شهر تهران در این زمینه تمایل داشته باشند بنده مجدداً به عنوان کاندیدا شرکت خواهم کرد.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که آیا محسن هاشمی به عنوان کاندیدای ریاست شورا شرکت خواهد کرد، گفت: اقبال اعضا برای انتخاب مجدد محسن هاشمی برای سال چهارم از شورای پنجم زیاد است.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: